SEO

Zoekmachine Optimalisatie (SEO)

Wil jij meer bezoekers uit de organische zoekresultaten van Google? Met SEO helpen wij je aan meer traffic zonder extra klikkosten!

Met onze jarenlange ervaring in de zoekmachine optimalisatie (SEO), weten wij precies hoe wij websites hoger kunnen positioneren in de zoekresultaten van Google. Op dit moment zijn er z’on 200 factoren waar wij rekening mee houden die meespelen bij de uiteindelijke positie van je website in Google, waardoor wij het optimale rendement kunnen halen uit jouw website.

Is alleen een website genoeg voor een goede Google ranking?

Nee, helaas niet. Zoals gezegd spelen er meer dan 200 factoren een rol bij je uiteindelijke positie in Google die je kunt onderverdelen in grofweg 3 factoren: techniek (20%), content (40%) en linkbuilding (40%). Deze factoren worden hieronder wat beter uitgelegd.

20%

TECHNIEK

40%

CONTENT

40%

LINKBUILDING

Techniek

De techniek van een website is de basis van een succesvolle SEO campagne. Het is bijvoorbeeld belangrijk dat een website snel door browsers kan worden geladen, dat je de mogelijkheid hebt om meta-data in te vullen, dat de URL-structuur van je website goed in elkaar zit en dat Google middels een sitemap je website makkelijk kan indexeren. Naar al deze aspecten kijken wij dan ook bij aanvang van een SEO campagne.

Content

Met content worden de teksten, titels en beschrijvingen bedoeld die je op je website hebt staan. Deze content is erg belangrijk, omdat je hiermee aan Google laat zien voor welke zoekwoorden/onderwerpen je website relevant is. Als je bijvoorbeeld als incassobureau kwalitatieve teksten hebt over incassoprocedures, openstaande vorderingen en debiteurenbeheer, dan legt Google de link met zoekwoorden als incassobureau, een zoekwoord waar veel op gezocht wordt. Wij kunnen je precies uitleggen hoe je zulk soort teksten kunt schrijven. Uiteraard kunnen wij deze teksten ook voor je schrijven!

Linkbuilding

Linkbuilding is samen met de content de belangrijkste factor die invloed heeft op je posities in Google. Linkbuilding is het bouwen van links van andere websites. Simpel uitgelegd betekent dit dat je ervoor gaat zorgen dat andere websites naar jouw website verwijzen met een link. Dit is belangrijk, omdat Google aan de hand van het aantal links kan zien hoe populair je website is. Andere websites verwijzen immers niet zomaar naar jouw website.

Uiteindelijk spelen er meer rollen een factor bij linkbuilding, zoals relevantie en de autoriteit van de websites die naar jouw website verwijzen. Wij weten echter precies hoe wij krachtige en relevante links voor jouw website kunnen bouwen. Benieuwd naar de mogelijkheden voor zoekmachine optimalisatie? Neem dan gerust contact op!

Hoger in Google met Getsales!

Samen met jou zullen we de juiste strategie uitstippelen naar online succes. Hierbij is het belangrijk om jouw doelgroep te bepalen en doelstellingen te maken, waarna wij een gepersonaliseerde aanpak kunnen maken om die doelgroep zo goed mogelijk te bereiken en het maximale rendement te behalen. Benieuwd naar wat wij kunnen? Neem contact op en Getsales!

VRAAG JE OFFERTE AAN


captcha

  • Waarom SEO?

    70% van de gebruikers van Google kiezen voor de organische zoekresultaten in plaats van advertenties.

  • Hievan klikt 60% op één van de eerste 3 organische zoekresultaten.

  • 42% van de zoekmachinegebruikers klikt op het eerste organische zoekresultaat

  • 80% van de zoekmachinegebruikers klikt nooit op de betaalde resultaten

info@getsales.nl

E-Mail

085 064 08 30

Telefoon

De Huufkes 39, 5674TL Nuenen

Kantoor